بانوان مسجدی دستگاه ها را در کاهش آسیب های اجتماعی یاری کنند
بانوان مسجدي دستگاه ها را در کاهش آسيب هاي اجتماعي ياري کنند
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام ؛

بانوان مسجدی دستگاه ها را در کاهش آسیب های اجتماعی یاری کنند

فريده الياس پوريان از مديران کانون هاي تخصصي خواهران خواست با طرح ها و برنامه هاي فرهنگي هنري و ديني دستگاه هاي فرهنگي را در کاهش آسيب هاي اجتماعي ياري کنند.
شناسه خبر : 53230 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام  «فریده الیاس پوریان» در دوره آموزشی مدیران کانونهای تخصصی خواهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد و اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در این کانون ها، اظهارکرد: حضور قشرهای مختلف جوان و نوجوان به ویژه بانوان در این پایگاه های دینی موجب آگاهی و حضور موثر آنها در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در جامعه می شود. 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، با اشاره به هجمه های مختلف فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برای فروپاشی نظام و انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه خانواده و حجاب و عفاف در سال های اخیر نقش کانون های مساجد به ویژه بانوان مسجدی را برای مقابله با این هجمه ها و تربیت نیروهای انقلابی در بستر مساجد بسیار موثر دانست.

 

وی، همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات مختلف فرهنگی و اجتماعی در جامعه از مدیران کانون های تخصصی خواهران خواست با طرح ها و برنامه های فرهنگی هنری و دینی دستگاه های فرهنگی را در کاهش آسیب های اجتماعی یاری گنند.

 

الیاس پوریان، درادامه زیست عفیفانه، جمعیت و تنظیم خانواده و کسب وکارهای خانواده محور را از مهمترین سیاست های ابلاغی درحوزه زنان و خانواده  برشمرد و افزود: چنانچه طرح ها و برنامه هایی از سوی کانونهای مساجد در این محورها برای ما ارسال شود مورد حمایت قرار می گیرد. 

 

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بحث جمعیت و تنظیم خانواده و آمارهای پایین استان ایلام در این زمینه دست یاری به سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد دراز می کنیم تا با اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی بتوانیم در حوزه جمعیت و تنظیم خانواده گام های موثری در استان برداریم.


گفتنی است، مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در این دوره آموزشی با راهبردهای مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی و بایسته های نظام زن و خانواده آشنا شدند.